Countdown - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mirthe Weening - WaarBenJij.nu Countdown - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mirthe Weening - WaarBenJij.nu

Countdown

Blijf op de hoogte en volg Mirthe

25 Augustus 2014 | Nederland, Heerlen

Nog maar 6 nachten in mijn eigen bed, huis en omgeving. Volgende week rond deze tijd zit ik in Kathmandu, een heel andere wereld, een rare gedachte. Natuurlijk denk ik er veel over na, vooral nu het zo dichtbij komt. Ik vind het ook wel ontzettend spannend (kriebels in mijn buik!), zo ver van huis, zonder mensen uit mijn eigen omgeving. Ik ga mijn 'gezinnetje' ontzettend missen. Maar ik krijg daar wel een mooie, leerzame en inspirerende tijd voor terug, daar ben ik van overtuigd. Ik hoop dat ik jullie via deze pagina een kijkje kan geven in de wereld waar ik terecht ga komen. Vooral voor de mensen die mij financieel gesteund hebben vind ik dat belangrijk. Zo kunnen zij zien waar hun geld terecht gaat komen. Want door al die super lieve mensen (het waren er hartverwarmend VEEL!) die bij mij een armbandje kochten (of meerdere), vlaggetjes kochten, tijdens het Open Huis doneerde of zomaar een donatie deden, kan ik met maar liefst 1000 Euro op zak iets moois gaan verwezenlijken voor de kinderen in Nepal! Echt fantastisch, nogmaals onwijs bedankt allemaal! :-) Zo, nu ga ik verder met mijn inpaklijst. Iemand nog inpaktips en zijn er dingen die ik absolúút niet mag vergeten? Let me know!

Liefs, Mirthe.

  • 25 Augustus 2014 - 18:51

    Will Te Winkel:

    Mirthe,
    Ik wens je een hele fijne vlucht naar Nepal. Pas goed op jezelf en op de kindertjes van Kathmandu (काठमाडौं). Kom in ieder geval weer gezond en veilig thuis.

    Groetjes Will

  • 25 Augustus 2014 - 20:03

    Myrthe :

    Lieve Mirt! Het aftellen is inderdaad begonnen, spannend! Ik wens je een onvergetelijke tijd in Nepal. Het zal een bijzondere ervaring zijn. Geniet ervan, want uit ervaring weet ik dat de tijd om zal vliegen. Be safe! X Myrthe

  • 25 Augustus 2014 - 20:10

    Gertie Zagema:

    Ervaar, geniet, beleef maar vooral geniet. Wens je een hele mooie tijd.
    Heb me aangemeld voor je maillijst.
    Groetjes gertie

  • 25 Augustus 2014 - 20:42

    Marjo Janssen:

    Lieve Mirthe,

    Een hele mooie reis naar Nepal, geniet vanalles wat je meemaakt! Maar kom vooral weer gezond terug naar ons mooie Limburg!!

    Pas goed op je zelf meisje!

    Liefs Marjo

  • 26 Augustus 2014 - 12:08

    Mirthe Weening:

    Bedankt allemaal! :-) I will keep you posted... XXX

  • 26 Augustus 2014 - 19:44

    Els Sluijs:

    Hallo Mirthe,
    Aangezien ik deze week op vakantie ben en jij de volgende week gaat denk ik dat ik je niet meer zie voordat je vertrekt. Vandaar dat ik je langs deze weg heel veel plezier en alles wat je je wenst voor deze reis. Carpe diem!!
    En gezond weer terug, Els

  • 29 Augustus 2014 - 20:09

    Marion Moonen:

    Lieve schat,

    Een hele fijne reis en dat je met een koffer vol nieuwe ervaringen weer gezond thuis komt.

    Mamma ♥♡xxx♥♥♥

  • 30 Augustus 2014 - 12:00

    Jacqueline:

    Lieve Mirthe, nogmaals een heel goede reis gewenst. Geniet maar flink van alle nieuwe indrukken. Je zult zien dat je Wifi amper gaat missen!
    Veel liefs,
    Jacqueline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirthe

Op 31 augustus vertrek voor een maand naar Nepal. Ik ga daar vrijwilligerswerk doen met kinderen die op straat hebben geleefd. Nu worden zij opgevangen in een van de centra in de hoofdstad Kathmandu, waar ik zal gaan werken. Volg hier mijn avontuur!

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 5975

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 30 September 2014

Nepal 2014

Landen bezocht: